Jak ekonomia behawioralna wpływa na decyzje konsumenckie?
Wytwórczość, opakowanie oraz oznaczenie to fundament sprzedaży towaru na rynku. PieczÄ™towanie polega na przyklejaniu na konkretne artykuÅ‚y oznaczeÅ„ informujÄ…cych o marce, jakoÅ›ci i walorach tegoż produktu. Bardzo ważne jest wyrobienie sobie należytej opinii na temat naszej profesjonalnej marki, wtedy konsumenci rozróżniajÄ… jej etykietÄ™ i wybierajÄ… skonstruowany przez nas towar. Skutkiem tego tak ważne jest posiadanie swojego wskazanego wizerunku i etykietowanie produktów należących do jednego producenta. Etykietowanie Å›wiadczy stworzony przez nas artykuÅ‚ i nadaje mu kreatywny i niesztampowy charakter, nie można go pomylić z niczym innym – w tym pomoże ANCHOR. Etykietuje siÄ™ wszelkie towary spożywcze, odzież, buty, auta, sprzÄ™t agd oraz tego typu artykuÅ‚y. Etykieta poza przyciÄ…gniÄ™ciem kontrahenta do sÅ‚ynnej firmy lub sklepu informuje nas o podstawowych zaletach oraz funkcjach danego artykuÅ‚u. Etykieta powinna zawiadamiać nas o nazwie producenta, miejscu produkcji, w przypadku towarów spożywczych o wartoÅ›ci odżywczej i terminie przydatnoÅ›ci do spożycia. JeÅ›li natomiast chodzi o sprzÄ™t elektroniczny, etykieta informować ma i parametrach energetycznych oraz innych zaletach produktu.
1. Odwiedź stronę
2. Kontynuuj
3. Przejdź dalej
4. Zobacz stronÄ™
Gospodarka cyrkularna: Odpowiedź na współczesne wyzwania środowiskowe.